Betalen

Veelgestelde vragen over betalen

Betaalmogelijkheden

In onze webshop is het mogelijk om elektronisch te betalen met iDEAL, Sofort, Bancontact en andere betaalproviders.

BETALING MISLUKT OF AFGEWEZEN

Controleer eerst of er geld van je rekening is afgeschreven.

Is er geld afgeschreven? Het kan tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Heb je na één uur nog geen orderbevestiging van ons mogen ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via E-mail info@rubco.be. Vergeet hierbij zeker niet je transactienummer bij de hand te houden.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is je betaling jammer genoeg niet gelukt en ben je zeker en vast geen geld kwijt. Probeer vervolgens de bestelling opnieuw te plaatsen. Lukt dit nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via E-mail info@rubco.be

FACTUREN

Van zodra de betaling is ontvangen, ontvang je van ons per E-mail de bijhorende factuur.

Het is in dit digitaal tijdperk echter mogelijk dat je de E-mail niet ontvangt omdat deze blijft ‘hangen’. Neem dan contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via E-mail info@rubco.be en vergeet zeker niet je ordernummer te vermelden. Wij sturen dan zo spoedig mogelijk de juiste factuur naar je op.

Er klopt iets niet in je factuur. Gaande van een typfoutje tot het verkeerde adres en je wenst dit te wijzigen? Geen probleem, zolang dit binnen de 30 dagen na opmaak van de factuur gemeld wordt, kan dit alsnog gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via E-mail info@rubco.be. Wij sturen je een creditfactuur waardoor je huidige factuur zal vervallen en binnen de drie werkdagen ontvang je van ons een nieuwe aangepaste factuur in je mailbox.