Verzending

Veelgestelde vragen over verzending

Verzending en tarieven

De levertijd staat bij elk product aangegeven. In de meeste gevallen kunnen wij binnen een termijn van 48 uur uw bestelling aan huis of in de winkel leveren. 

Dit is allemaal afhankelijk van de grootte van uw bestelling en welke leveringsdienst wij hiervoor dienen in te schakelen. Sommige diensten leveren wel in het weekend, andere dan weer niet.

Op zon- en feestdagen gebeuren er geen leveringen.

Voor België zijn de verzendkosten als volgt: € 6,95

Voor Nederland zijn de verzendkosten als volgt: € 9,95

Problemen met de verzending

Het valt gelukkig zelden of nooit voor, maar omwille van onvoorziene omstandigheden kan een levering vertraging oplopen. Daarom is het belangrijk de track & trace goed in de gaten te houden voor de meest recente informatie omtrent je levering.

Wij behandelen onze producten met de grootste zorg en verpakken deze steeds zo goed mogelijk. Echter valt eventuele schade tijdens het transport, wegens een onvoorziene omstandigheid, nooit uit te sluiten. 

Heb je toch een beschadigd product aangekregen, dan kan je een retourformulier invullen waarbij je duidelijk beschrijft wat er zich voordoet en wat je als oplossing wenst.

Je verwacht een bestelling, maar deze is niet of slechts gedeeltelijk geleverd? Dat is vervelend. Controleer in dit geval eerst even de onderstaande punten.

  1. De track & trace code: Controleer via de track & trace pagina wat de status van je bestelling is. Het kan zijn dat je bestelling zoek is geraakt tijdens transport, beschadigd is of om een andere reden vertraagd is. Ook is het mogelijk dat één bestelling in meerdere deelleveringen wordt bezorgd.
  2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  3. De (digitale) brievenbus: Heb je een niet-thuisbericht ontvangen in je (digitale) brievenbus? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd, bij een pick-up punt in de buurt afgegeven of heeft de bezorger een nieuw bezorg moment ingepland.

Heb je alle bovenstaande punten gecontroleerd, maar alsnog geen of slechts gedeeltelijk je bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via E-mail info@rubco.be. 

Je kan met ons contact op nemen om een eventuele klacht te melden. Wij schieten meteen in actie en onderzoeken wat er is fout gelopen. Wij proberen zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing voor je te vinden.